INCOGNITO



Tjena mittbena! Asså det e en bitch att vara sjuk! Folk önskar i hemlighet att dom kunde vara i den sjukas skor för att kunna slippa skolan, jobbet. But u know what being sick aint that fun! Kan inte äta, tappat lusten att se på tv eftersom den flickrande skärmen ger mig huvudvärk... Hmmm antar att det inte blir någon orientering för mig imorrn :P Aja ska sluta klaga nu. IIII btw jag har två maskerad partys att gå på inom dom närmsta två veckorna! Måste hitta bästa outfitsen, ena temat är incognito alltså oigenkännbar och den andra är fuck me i'm famous... Ingen aning om vad jag ska va på incognito, kanske en oliv? Aja på fuck me i'm famous hade jag i alla fall tänkt vara Rambo, feettt cooolt.

Oh Susie! - Secret Service

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0